2023-2024 Yaz Öğretiminde farklı Üniversiteden ders alan öğrencilerimiz intibak işlemleri için ekte sunulan intibak formunu doldurarak aşağıda sunulan ekleriyle birlikte 13 Eylül 2024 Cuma günü mesai bitimine kadar bölüm sekreterliğine (elden) veya hf@sakarya.edu.tr adresine e-posta ile başvurmaları gerekmektedir. Yaz okulu sınavları hala devam eden veya transkripti çıkmamış öğrenciler daha sonra evrak teslimi yapabilirler.
Güz Yarıyılı derse yazılma işlemlerinde sıkıntı çıkmaması adına intibak evraklarının teslim ve takibi öğrencinin sorumluluğundadır.
Yaz Öğretiminde Farklı Üniversiteden Ders alan öğrencilerin başvuruda bulunmaması durumunda öğrencilerin intibak işlemi yapılmayacaktır.
Belgeleri tek pdf halinde başta KREDİ TRANSFERİ VE İNTİBAK BAŞVURU FORMU olacak şekilde eksiksiz göndermelisiniz.
Not1: SABİS'den Öğrenci Bilgi Sistemine girerek seçilen dersler listesine ulaşabilirsiniz. Seçilen dersler listesinde ekran görüntüsü alınırken isminizin görünmesine Dikkat etmeniz gerekmektedir.
Not2: Sakarya Üniversitesinden yaz okulu almayan öğrencilerin seçilen dersler kısmının boş halini göndermeleri yeterli olacaktır.