Yaz Öğretiminde Diğer Üniversitelerden Ders Alma Başvurusu Hk.
2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılında Fakültemizde Yaz Öğretimi Açılmayacaktır. Yaz Öğretimi kapsamında diğer yükseköğretim kurumlarından ders almak isteyen üniversitemiz öğrencileri 13 Temmuz 2025 tarihine kadar başvuruda bulunabileceklerdir.
Başvurular, SABİS (https://obs.sabis.sakarya.edu.tr/) üzerinden çevrim içi olarak yapılacaktır. Öğrencilerimizin başvuru ekranında aşağıdaki bilgileri eksiksiz ve doğru şekilde belirtmeleri gerekmektedir:
Ders içeriği bağlantısı bulunmayan başvurular değerlendirmeye alınmayacaktır.
Başvurular, ilgili akademik birimler tarafından değerlendirilerek kabul veya ret kararları aynı sistem üzerinden ilan edilecektir.
Önemli Not:
Başvuruların son tarihi olan 13 Temmuz 2025’ten önce, öğrencinin kayıt yaptırmak istediği üniversitenin başvuru/kayıt süreci sona eriyorsa, öğrenci aşağıdaki şekilde ön onay sürecini başlatabilir:
Danışman öğretim elemanı, bu form üzerinde gerekli incelemeyi yaptıktan sonra onayını vererek süreci başlatacaktır. Ekstra bir onay formu düzenlenmesine gerek yoktur. Tüm işlemler, Farklı Üniversiteden Ders Alma Formu üzerinden yürütülecektir.
Bu ön onay, öğrencinin karşı üniversitenin kayıt tarihlerini kaçırmaması adına geçici bir kabul niteliği taşır. Ancak öğrenci, ders kaydını yaptırdıktan sonra mutlaka SABİS (https://obs.sabis.sakarya.edu.tr/) üzerinden de ilgili dersi seçerek onaya sunmalıdır.
SABİS üzerinden onaya sunulmayan dersler intibak edilmeyecek ve öğrenciye onay verilmemiş kabul edilecektir.
DERS SİLDİRME, DEĞİŞTİRME DERS EKLME İŞLEMLARİ HAKKINDA
Sistem üzerinde değerlendirmeye gönderildikten sonra işlem yapılamamaktadır. Ders silme, ders ekleme, ders değiştirme gibi işlemleri yapabilmek için öncelikle değerlendirme sürecinin kaldırılması gerekmektedir. Bu işlemi başlatmak için, hf@sakarya.edu.tr adresine, tüm derslerinizin sistemden silinmesini talep ettiğiniz ıslak imzalı ve taranmış bir dilekçeyi, Sakarya Üniversitesi uzantılı öğrenci e-posta adresiniz (…@ogr.sakarya.edu.tr) üzerinden göndermeniz gerekmektedir.
Dilekçeniz işleme alındıktan sonra mevcut başvurularınız iptal edilecek ve başvuru sürecini yeniden başlatabileceksiniz.
DANIŞMAN ÖĞRETİM ELEMANINA GÖNDERİLECEK BELGELER (EKLER):