2024-2025 Yaz Öğretiminde farklı Üniversiteden ders alan öğrencilerimiz intibak işlemleri için ekte sunulan intibak formunu doldurarak aşağıda sunulan ekleriyle birlikte 1 Eylül 2025 Pazartesi günü mesai bitimine kadar bölüm sekreterliğine (elden) veya hf@sakarya.edu.tr adresine e-posta ile başvurmaları gerekmektedir. Yaz okulu sınavları hala devam eden veya transkripti çıkmamış öğrenciler daha sonra evrak teslimi yapabilirler.
Güz Yarıyılı derse yazılma işlemlerinde sıkıntı çıkmaması adına intibak evraklarının teslim ve takibi öğrencinin sorumluluğundadır.
Yaz Öğretiminde Farklı Üniversiteden Ders alan öğrencilerin başvuruda bulunmaması durumunda öğrencilerin intibak işlemi yapılmayacaktır. SABİS üzerinde yaz okulu başvurusu onaylanan öğrencilerin başvuruları değerlendirilecektir.
Belgeleri TEK PDF halinde başta KREDİ TRANSFERİ VE İNTİBAK BAŞVURU FORMU olacak şekilde eksiksiz göndermelisiniz. Öğrenci mailinden ve pdf formatında gönderilmeyen belgeler işleme alınmayacaktır.